fredag 3 september 2010

Jag känner mig OCKSÅ förorättad och ..

.. utnyttjad!!!

Thomas Järvheden RASAR och kallar Claes Malmberg för BESSERWISSERBUFFEL!!! (Åhh .. vad jag längtar efter att hitta någon som jag kan använda det uttrycket på!!)

Orsaken till Järvhedens utbrott är att Malmberg har använt SAMMA ORD i namnet på sin krogshow som han har på sin .. usch!! För visst är det till förväxling likt .. "Från Big Bang till Happy Ending .. och .. Big Bang Show??? Eller ... ??

I så fall är JAG också djupt förolämpad av Socialdemokraterna som i sin valkampanj delar ut knappar med Fredrik Reinfeldts bild och texten GAMEOVER skriven tvärs över!!

Jag hoppas verkligen att riksmedia tar upp detta ÖVERGREPP och KOPIAT!!!

GAMEOVER är nämligen namnet på min förra blogg på Aftonbladet som jag startade 2007 ... låååångt innan sossarna ens kommit på tanken på sina knappar. Och om inte Aftonbladet sätter igång och RASAR nu, finns det ingen rättvisa i världen!

För inte kan det väl vara så simpelt att både begreppet BIG BANG och GAMEOVER är äldre än så?? Att både jag och Thomas Järvheden i vår tur knyckt det från ett annat sammanhang??

Tommy Körberg påstår det .. men inte kan väl han ha rätt???

2 kommentarer:

  1. Du kommer att vinna i sak om du bara anlitar en bra jurist (ej Bodström han är jävig.)

    SvaraRadera
  2. Borgström är väl inte heller att tänka på .. fast jag KÄNNER mig faktiskt våldtagen rent bloggmässigt, faktiskt!! ;-)

    SvaraRadera