måndag 1 februari 2010

Jag har spindelfobi ..

.. så jag kan lätt föreställa mig hur jag skulle känna om ett bittert ex klämde in 19 stora tarantlar(?) genom brevinkastet. Panik, ångest och svanhopp från närmsta fönster var väl det första som skulle hända innan de fick forsla mig till psyket.

Men nu har jag ju inget gammalt ex och inget brevinkast heller för den delen, fast jag känner mig jätteosolidarisk med kvinnan som hade mus/råttfobi OCH ett brevinkast .. samt ett bittert ex som försökte klämma in tamråttor genom det.

För min första tanke går till den stackars råttan som blev kvarglömd, hängande inklämd i brevinkastet efter att alla åkt iväg i tron att råttinsamlingen var avslutad och klar.

Hoppas någon förbarmade sig över den och gav den ett bra hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar