söndag 20 februari 2011

Mitt resultat i Melodifestivaldeltävling tre!

Så har vi betat av den tredje deltävlingen i den oändliga Melodifestivalen. Om det inte varit för de lika oändliga mellansnacken så hade vi kommit fram till kvällens höjdpunkt .. "Downton Abbey" .. åtminstone en halvtimme tidigare, men det är väl bara att göra det bästa av situationen och sysselsätta sig bäst man kan.
.
Lena Philipsson var i alla fall med, vilket måste ha varit knäckande för övriga deltagarna. Eric Saade fick min hela uppmärksamhet och Sara Varga mitt hjärta .. all övrig tid lade jag ner på att måla en tillklippt t-shirt.
.
Tanken var att det skulle fungera som telefonklotter, och det blev också resultatet och nu är jag så inspirerad att jag vill göra en till och en till och några linnen också. Förmodligen klarar jag av resterande Melodifestivaldeltävlingar och själva finalen på det här sättet.
.
Och det här är den första t-shirt jag någonsin sytt!! Jag är hur stolt som helst .. den går faktiskt att använda, vilket är mer än vad jag kan säga om en hel del av mina alster ..
.
... och en del av bidragen som jag hittills har lyssnat på.
.

Expr., Expr., Expr., AB, AB, AB, AB, AB

2 kommentarer: