torsdag 26 augusti 2010

Åhh .. Hon är ett GENI!!!

Jisses!! Jag är IMPONERAD!!
Hon är ett GENI .. min Irländska Milly!!

Jag törs inte tänka på var detta ska sluta .. förmodligen kommer hon att spela ut mig totalt, men än så länge så nöjer vi oss med att vara omåttligt stolta och nöjda över det faktum att hon ..

.. KAN SITTA PÅ KOMMANDO!!

En fullständigt lysande prestation på bara några timmar och både hon och jag fnattar runt i lyckodans över vår gemensamma prestation!!

Nu återstår att se om vi kan få det att fungera i närheten av en djupt misstänksam Hittekatt??

5 kommentarer:

  1. Vilken sötnos!!!
    Stackars Hittekatten. Men han vänjer sig nog snart. =)
    Duktig Milly och duktig Any! Ni får beröm för den fantastiska prestationen båda två!!!! =)))

    SvaraRadera
  2. Åhh .. hon är så söt, mager, hårlös och angelägen om att vara till lags att hjärtat nästan brister!!

    Tänk vilken VACKER HUND det här kommer att bli när pälsen vuxit ut och hon fått lite muskler på benen!! :-)

    SvaraRadera
  3. En så vacker tjej! Grattis!

    SvaraRadera
  4. Tina Häll26/8/10 15:33

    Grattis till tillökningen! En hund kan ju inte ersätta en annan, så är det ju med oss tvåbenta också, men det lindrar sorgen och man får nåt nytt att tänka på! Hittekatten finner sig nog, min egen hittekatt Sofia mötte sitt livs första hund häromdagen, en fransk bulldogg som inte ens hade svans att kommunicera med, men det gick bra ändå!

    SvaraRadera
  5. Härlig blick :-)
    Mig

    SvaraRadera