onsdag 11 augusti 2010

Om jag fick tag i någon på TELIA ..

.. då skulle jag säga några väl valda ord .. och ett större antal mindre väl valda!!

I förra veckan observerade vi att Telia höll på och sysslade med något hos grannarna en bit bort .. och ungefär samtidigt som de gav sig i väg .. lade vår internetuppkoppling av.

Naturligtvis var det helg!!! Och från och med då har vi haft .. inte haft .. har haft .. har inte haft .. någon uppkoppling alls och det som varit har varit en obeskrivligt sööööölig och slööööö uppkoppling. Det har varit minst sagt IRRITERADE!!

Vi anmälde och fick .. efter ett par dagar .. ett sms som frågade om vi ville ha hjälp av en tekniker??

Tacka f*n för att vi ville det!! Vi är beroende av nätet för att kunna arbeta.

Det här var i tisdags .. enligt Telia skulle vi få hjälp inom 3 dagar .. om vi behövde?? OM vi behövde?? Om vi inte behövde så skulle vi INTE ha tagit kontakt med Telia .. det tycker jag är en självklarhet?

I dag fick vi ett sms ..

.. som frågade om OM vi ville ha hjälp av en tekniker???

Jag är så upprörd att jag tappar andan, får blodstörtning och tuggar på mattan och om det inte syns till en kompetent tekniker innan helgen så har Telia sett oss för sista gången ..

.. för det är ju fullständigt livsfarligt att bli så här arg!!

2 kommentarer:

  1. Lite putt..? :D

    Gör som jag: slit en flyttkartong i stycken! Fullständigt meningslöst, men ACK så skönt!

    SvaraRadera
  2. Meh, jag fattar inte...ville ni ha en tekniker till hjälp eller inte? :P

    R.

    SvaraRadera