tisdag 17 augusti 2010

Jag har ingen nalle .. jag har en KATT!

Aftonbladet delger oss de upptäckterna när det gäller britternas sovvanor och berättar att en tredjedel sover med en nalle eller eller annat gosedjur i sängen!

Jag har KATT i sängen när jag sover. Men det är inte mitt val utan helt och hållet hennes!

15% av de brittiska männen brukar också samtala med sin nalle när de har gått och lagt sig. Jag talar också med min katt ..

.. FLYTTA PÅ DIG .. det är MIN kudde .. hmmpppfff, ligg INTE på mitt ansikte!! IIIIHH .. du har en FÄSTING!!!!!

Jag har också en gris av frotté ovanpå sängen när katten och jag inte behöver den .. men den pratar vi inte med!

5 kommentarer:

  1. Katt - så klart. Fritt val - inte mitt iaf. Jag har en tröstesnok sydd i lmm den är grå och blå och har utstående ögon. Den fick jag av min äldsta dotter för 23 år sedan. Den är inte pratbar.

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om Bengtzing har någon katt, men jag vill gärna veta hur du reagerar på detta:

    http://www.expressen.se/debatt/1.2099452/linda-bengtzing-diskriminering-ar-inte-okej-wanja

    //Marianne

    SvaraRadera
  3. Jag har också en nalle i sängen. En Sony Ericsson. Ibland pratar jag I den, aldrig MED den..

    SvaraRadera
  4. Mmm. Det låter mysigt. Jag skulle också vilja ha en katt i sängen - en som spinner (lagom högt) och gosar och som INTE trampar mig i ansiktet.
    Tyvärr är ja allergisk mot katter så ska det bli nåt, får det väl bli en liten nalle...

    SvaraRadera
  5. Har också en katt i sängen. På kudden och tvärs över min skalle...som ska kloa och gosa in sig i mitt hår och böka och dona. Mysigt..nja..

    Men som du vet har vi mattar å hussar INGET att säga till om där :-)

    SvaraRadera