lördag 7 augusti 2010

Näe hörrni .. nu får vi ställa upp för Aftonbladet ..

.. som gett oss så mycket osannolika nyheter att skriva om och som ibland till och med verkar hedrar vanliga bloggar med att "låna", kopiera eller skriva om inlägg från alldeles "vanliga människor".

Aftonbladet blev frånåkta när det gällde Laila Bagges och Niclas Wahlgrens bröllop och fick snopet se Expressen få exklusiv rätt till hela biddevitten .. och som hämnd skrev de en upprörd och föraktfull artikel om "sponsrade bröllop" .. usch SÅ kan vi ju INTE ha det!!

För en vecka sedan gjorde Aftonbladet ett verkligt kap .. Linda Rosings bröllop för endast cirka 50.000 kronor .. lyckan var total och det har varit plus-nyheter, plus-bilder och reportage i Klick!!

Men jag tror att intresset inte har varit det förväntade trots ihärdig exponering och NU .. ve och fasa .. är veckan slut, bilderna allmänna och ärkefienden Expressen lägger ut HELA smekveckan på hemsidan.

Så om nu någon känner ett uns tacksamhet för allt vi fått från Aftonbladet, för alla hårresande rubriker på sista tiden och vill hjälpa till att fylla hålet efter de 50.000 .. ta gärna en titt på den den exklusiva rapporteringen från årets minst uppmärksammade bröllop.

I annat fall kan ni .. om ni känner er lite sysslolösa i väntan på maten, precis som jag ..

.. titta på Expressens bilder. Snorkelbilden var intressant och fick mig att fundera ... hmm .. en hel del?

2 kommentarer:

  1. Jag är personligen inte intresserad av hennes bröllop. Jag hade nästan väntat mig att TV hade gjort ett reportage, med tanke på att hon gör ju allt för att folk ska prata om henne.

    Jag har tillräckligt med mitt eget liv.

    SvaraRadera
  2. Nej, VEM med förståndet i behåll kan intressera sig för en vätesuperoxiderad silikonbimbos göranden och låtanden?
    Men det där med snorkelbilden begrep jag inte?

    Kusinen från landet

    SvaraRadera