tisdag 23 mars 2010

Det här SKA jag göra ..

.. det har jag bestämt sedan länge! En alldeles egen graffitivägg!!!

Det finns en jättebra vägg med över 3 meter i takhöjd .. det enda som behövs är att frigöra den och rummet den finns i från grejor, mojänger, saker, prylar och pruddilutter.

Jag har air-brushgrejor och kompressor .. det enda som saknas är en overhead så jag kan förstora upp något av de motiv jag har i tankarna.

Och så lite övning, träning och misslyckanden .. så är det ju bara att sätta igång!

Jag VILL .. där saknas det ingenting .. jag vill så förskräckligt gärna!!

Men var sjutton ska jag göra av allt som jag inte vill ha kvar .. men som behövs ändå????

2 kommentarer:

  1. Du gör en lådvägg mitt emot med massor av lådor som du kan stoppa i alla prylar efter ditt helt egna system.

    SvaraRadera
  2. Hahaha .. du tror det räcker med en lådvägg!! Här handlar det om stooooora grejor, överblivna möbler och sånt .. suck!!

    SvaraRadera