onsdag 28 april 2010

Aha!! Nu förstår jag bättre ...

.. varför Nicola Perrelli gick ut och snyftade i media och ville göra ALLT för att rädda sitt äktenskap. Han ville SÅ gärna försöka igen och insåg ALLA sina fel och brister .. stackars man!

Men Charlotte Perrelli är en smart tjej, ett verkligt föredöme och vi har nog samma valspråk här i livet hon och jag .. TÄNK EFTER FÖRE!! Det är ett tankesätt som jag faktiskt skulle vilja vidarebefordra till vår regeringssugna rödgröna oenighet också.

Ett äktenskapsförord är inte dumt att ha för den som står för hela servicedetaljen och större delen av arbetet och ekonomin. Äktenskapsförord, kontrakt och testamenten gör att man själv eller andra undviker onödiga konflikter och trista påhopp när kärleken, tilliten eller livet tar slut.

Jag springer och hämtar en hatt som jag kan ta av mig för Charlotte Perrelli!!!

1 kommentar:

  1. Bra sagt, tycker verkligen hon verkar vara en smart tjej och att han är ett riktigt fån. Visst är bra med tex testamente, är bara en sån sak som lätt inte blir av, man ska ju liksom leva i många år till och så tänker nog de flesta!

    SvaraRadera