fredag 30 april 2010

Sexigt under??

40-åringar är de nya 20-åringarna - men med pengar! .. står det i Aftonbladet i dag. Det är ett faktum som får underklädesföretagen att jubla eftersom de välbärgade pumorna gärna klär sig sexigt .. under.

Då handlar det naturligtvis om KVINNOR!!

Maken har haft samma typ av kalsonger från dag ett. Samma färg också .. svart .. ända tills helt nyligen, då han fick ett gratispar i sin favoritaffär bara för att prova. Han var skeptisk, minst sagt.

Det var ett par svarta i bambu, av boxermodell och döm om hans förvåning när de var sköna och .. enligt honom .. ALLT fick plats(?)!!!

Att de sedan var omåttligt fula var inget som besvärade HONOM. Till utseendet liknar de den gamla tidens mammelucker. Jag kallar dem för hans pappalucker och är måttligt road.

Sexigt under .. det är ingenting för mogna, gifta män .. suck!!

Eller? Om han kom i käcka string??

Då skulle jag nog skratta sönder sexlivet!!

1 kommentar:

  1. Min man har nog samma hovleverantör som din, svarta och så fula så det vore straffbart att tillverka dem.
    För min del så kvittar det med sexigt under - hallå det är inte förpackningen det är innehållet alla karlar är ute efter! 8-)
    Jag har slutat med sexiga bh-ar sedan jag iförd omlottblus med balconettebh under böjde mig fram - och då ramlade höger lunga ut på kafebordet till en cirka 20 årig väljares fasa. Tror inte han röstade på mig.

    SvaraRadera