torsdag 1 april 2010

VEM tror att varumärket stärks av Linda Rosing??

Expressen ser till att Linda Rosing får sin tid i svensk media och egentligen borde jag väl bara låta bli att kommentera.

Men samtidigt blir jag så förvånad .. det är en så obegriplig och lite desperat värld jag får insyn i???

Paret Rosing/Thelenius ska gifta sig den 24 augusti .. eller om det blir den 31 juli som Linda själv sa i Förkväll i måndags?? Det programmet var förresten en sorglig historia .. jag spelade in för att få se Gynning göra en intervju med Rosing och blev grymt besviken, men medge att det hade varit stor humor OM det hade hänt??

I alla händelser ... Lindas fästman .. med snopp, som hon envisas med att påpeka .. (undrar varför??) .. växlar just nu mellan telefon och dator i sin jakt på "spons" för att få ett så billigt bröllop som möjligt .. eller ett bra pris i utbyte mot medial exponering, som det uttrycks i tidningen.

Jag undrar VEM som vill få sitt företag eller varumärke exponerat i samband med Linda Rosings bröllop??? Lars Wallin avstod tydligen från att ge "spons" på brudklänningen, skönhetssalongen som "sponsrar" intimvaxningen av bruden har väl inte resurser för mer och "gaykoordinatorn" som skulle sköta hela evenemanget verkade inte heller intresserad att arbeta på "helspons-villkor".

Så det blir väl Kanal 5 som får hosta upp slantarna om det ska bli någon exponering alls och vi får hoppas att det inte slutar som i "den rätte för Rosing" ... med att Linda gifter sig med någon helt annan???

6 kommentarer:

  1. Intimvaxning till bröllopet???? Ja jädrar i min lilla låda jag har gift mig tre gånger och aldrig haft med den detaljen det förstår jag varit en grov blunder. Sponsring menas det som Baggböleriet som Laila och Niclas hade för allt. Det är alltså att låta något personligt bli nakenstagediving inför hela Sverige och som bonus får man ha Svensk Gamtidning med sig in i brudsängen - såå puttenuttigt. URK!

    SvaraRadera
  2. Men suuuuck. Hon lär sig aldrig den där Rosing. Man nästan skäms å hennes vägnar, fast bara NÄSTAN. Och jag kan lova att käka upp min gamla vintermössa om de verkligen kommer så långt som till vigseln...

    För det tror jag på när jag ser det!

    SvaraRadera
  3. Tillägg: Det är väl så att ingen sponsrar Linda för att det dels inte är nåt man vill stå bakom och dels om man nu till äventyrs inte har nåt emot det, så är det ett ALLDELES för osäkert projekt att satsa pengar på. Risken för att alltihop ställs in är uppenbar..

    SvaraRadera
  4. GRANNY .. det märks att man passerat bäst-före-datum när man inser att man inte har behov av att torgföra eventuell intimvaxning på nätet. Låt oss förenas i tacksamhet över att Linda Rosing inte illustrera med bild också!!! ;-p

    ANNELI .. oj, ta det försiktigt med löftena!! Nu verkar det ju som om Linda har hittat någon som är som henne själv .. (fast med snopp) .. och då är det ju hög risk att de inte fattar att det är på riktigt någon av dom???

    Och sorgligt nog så tror jag att .. OM det blir av .. att det blir en lika sorglig tillställning som hennes 35-års fest. Bara en massa b-kändisar och b-journalister som vill "glänsa i hennes glans"!!

    Att sponsra eländet .. där har du rätt .. det är ett riktigt RISKPROJEKT!! ;-D

    SvaraRadera
  5. De har ju både problem med "rinnande näsor", passar nog bra ihop.

    SvaraRadera
  6. Kolla detta då som hon skrev på sin blogg och sedan tog bort det för hon hade blivit anmäld annars för förtal.
    Från Fru Silverkeps blogg

    6 januari, 2011 00:07
    Citat:
    Sanningen bakom min flygvärdinneutbildning! Jag kommer ihåg det som om det vore igår när en nära vän till mig rekommenderade mig att bli flygvärdinna eftersom det jobbet skulle passa min personlighet som handen i handsken. Varför skulle jag söka efter ett självständigt arbete som kunde avlösa mig från den vardagen jag befann mig i där allt faktiskt var betalt och klart?? Jo, mina vänner…här kommer den riktiga historien bakom mitt val att försöka mig på ett yrkesval:

    Jag levde under fyra års tid tillsammans med en man som inte levde efter våra kulturella regler här hemma i Sverige, och till det hörde det till att kvinnan i hushållet inte arbetade, utan skötte om hushållet. Kvinnan skulle leva efter mannens vilkor och se bra ut för att marknadsföra honom på ett bra sätt utåt. Svenskt uppfostrad som jag är kände jag att efter en längre tid som nickedocka och endast funnits till för att behaga herrn i huset, var det dags att finna en väg ut ur mitt dåvarande ärligt talat helvete.

    Jag tänker inte dra ut på historien genom att gå för långt in på det destruktiva förhållande jag befann mig i. De ord jag dock vill lägga fram som tillhörde min vardag som jag dagligen blev utsatt för är: Psykisk och fysisk misshandel, förnedring lögner och svek. Jag var inte värd någonting helt enkelt. Jag var blond, hade stora bröst och jag levde ju på HANS inkomst.

    Folks normala reaktion i min omgivning var att ställa mig frågan: -VARFÖR STANNAR DU KVAR DÅ LINDA??

    Jo, så här var det.…Jag var så nedtryckt i mitt självförtroende att jag inte trodde jag var värd ett skit. Jag hade ingenting. Inget jobb, ingenstans att bo, inga pengar, ett latent hot över mitt huvud att OM jag lämnar vederbörande och träffar någon ny man skulle jag och/eller han mista livet.

    Trots detta följde jag min nära väns råd, lånade pengar av min vän så jag hade råd till den här utbildningen, och slutligen genomförde den här utbildningen i smyg för att en dag förhoppningsvis kunna fly min rådande situation, och skaffa mig ett eget jobb och tillvaro.

    Nu lyckades jag ändå komma ifrån vederbörande på annat sätt (vilket är en helt annan story i sig), så min flygvärdinneutbildning var något jag aldrig behövde mig utav, då jag istället började blogga, tjäna mina egna pengar och för första gången i mitt liv blev självständig.

    SvaraRadera