måndag 12 april 2010

Jätteläppar .. jätteläckert???

Aftonbladet har ett upplägg med bilder på läppförstorade "stjärnor" .. före och efter. Förargligt nog så måste man antingen betala 3 kr som plus-medlem eller köpa tidningen Klick för att få se det så jag kan inte länka mer än till teasern som ska få allmänheten att vallfärda till närmaste tidningsåterförsäljare.

Jag är plusmedlem eftersom jag har haft en AB-blogg och jag granskade bilderna och kom fram till att jag INTE kände någon längtan efter större mun. Det ser liksom lite .. ? .. konstigt ut på de flesta. Våra egna "såpadrottningar" Gynning och Rosing såg till exempel betydligt fräschare ut innan de fräschade upp sig, eller hur man nu ska uttrycka sig.

Men när jag ser Linda Rosing kommer jag att tänka på ett citat från hennes blogg som jag läste på flashback. Linda sitter och väntar på sin själs älskade som nyss stängt ytterdörren bakom sig, på väg mot en spelning i Moskva ..

"Jag längtar redan till i morgon när jag hör nyckeln i dörren. Jag brukar alltid springa till dörren när jag hör att han är på ingång och kasta mig runt halsen och pussa på honom."

Det är konstigt vilka bilder en text kan måla upp inuti huvudet?

Linda Rosing är ingen liten flicka .. närmare 1.80 tror jag och efter graviditeten så ligger väl matchvikten på runt 80?

Tänk er själva att få denna dam galopperande mot er när ni öppnar ytterdörren, slängd runt halsen och bli rundpussad av rejäla läppar ..

... det verkar vara en stadig och stabil kille hon har skaffat sig!

7 kommentarer:

  1. Hoppas hennes (Rosing)älskade inte har glasögon för då behöver han nog vindrutetorkare på dem.
    Min morfar hade ett akvarium med en mal som hette Jansson. Han hette det för att gubben Jansson hade onaturligt stora läppar precis som fisken i akvariet. Malen Jansson tillbringade sitt sorgliga liv med att suga sig fast i något eller någon hela sitt liv - i övrigt gjorde den ingenting utom att spärra upp sina stora läppar och lojt vicka på sin stjärt. Vi tröttnade fort på den sortens utseende och beteende.
    När man förstört förlåt förstorat sina läppar hur mycket som helst bör man inte använda haklapp då eftersom risken att man dreglar är stor - charmigt beteende för tremånaders babysar men inte för kroppsligt fullvuxna.

    SvaraRadera
  2. Jisses!!! Jansson verkar vara en klonad rosingvariant?? Ibland överträffar verkligheten fantasin .. :-D

    SvaraRadera
  3. jag är mera intresserad av VEM som är pappa till kean
    hugo rosas eller peter
    http://i42.tinypic.com/1z5n09h.jpg

    http://i44.tinypic.com/ic00hg.jpg

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Fick ett gott skratt av dina betraktelser av Rosing.
    Jag trodde som många andra att hon spelade lite dum blondin i BB-03.
    Tyvärr är hon ju exakt samma idiot idag, efter
    7 år!
    Blivit vuxen, har hittat rätt i livet, blabla!
    Nej, samma tjat, åh jag är så unik, så vacker.
    När jag hörde Hugo Rosas inspelade samtal med henne, jag upphör aldrig att bli förvånad när det gäller Linda.
    Hon tog sig in i alla svenskars liv, men alla skrattar åt henne.
    Kan inte vara roligt, för henne då, men hon tror nog att alla är avundsjuka på henne.
    Skulle hon vakna ur dimman, ja då skulle hon nog må dåligt.
    Tyvärr är hon för dum för det, kanske tur för henne.
    Bort med henne från löpsedlar, bloggar osv.
    Linda Rosing, dra dig tillbaka, men som sagt för dum för det.

    SvaraRadera
  5. Måste bara skriva om den stackars Peter Thelenius.
    Han var, för inte så längesen en ganska fräsch, lite tuff kille.
    Men nu, oj han ser så sliten och grinig.
    Jag börjar tro att Rosing suger ut sina mäns energi, tycker faktiskt synd om den mannen.
    Han är nu fast för alltid med Rosing, även om de separerar, vilket de ju gör, så har de en son ihop.
    Tror han börjar ångra sitt doppande där!

    SvaraRadera
  6. hahaha .. jag tror bestämt att jag har flashbackgänget på besök??

    I så fall .. tack för god underhållning!!

    Rosingtråden är innehållsrikare än damen själv, även om det måste vara svårt att hålla den igång på soffsoftning, micromat och halva filmer! Bra jobbat ändå .. :-)

    SvaraRadera
  7. Hon hoppar in i duschen.
    Och springer fram till dörren för att få en blöt kyss.

    Nu börjar fantasin att arbeta...

    Men så var vår unika läpp-Linda en elitgymnast hemma på föräldrarnas bakgård. Ivrigt påhejad av Marie Picasso.

    SvaraRadera