tisdag 20 april 2010

OM jag vill ...!!!!!!!!

Jag sitter och slösurfar bland nyheterna .. suck .. inte ett enda roligt uttalande från Östros eller Sahlin, inga anklagelser mot Moderaterna det är bara aska och vulkaner sida upp och sida ner .. suck!

Men .. plötsligt .. en VÄRLDSNYHET för en skomaniker!!

Lyxskotillverkaren Jimmy Choo tänker satsa på joggingskor! Jag blir alldeles matt av längtan för är det något som saknas på min skohylla så är det skor från Jimmy Choo.

Jag har inga problem med högklackat .. men SÅÅÅ högklackat som Jimmy Choo hittills bjudit på är i mesta laget för en kvinna i min ålder .. eller för vilken kvinna som helst som har ambitionen att kunna röra sig något så när fritt, förresten.

Men blanka, lyxiga joggingskor från Jimmy Choo .. ahhh!! Vill du ha det, frågar Expressen??

OM jag vill!!!

2 kommentarer:

  1. Ha! you bet!! Finns det matchande väskor till?

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte tänka mig annat??? Åtminstone en chick liten träningsväska .. det är ju bara ett MÅSTE!!!

    SvaraRadera