fredag 12 november 2010

I kväll är jag med i TV!

Klockan 23.55 sänder TV4+ filmen "Agnes Cecilia" .. där är JAG med!!

Som statist .. vilket var den mest mardrömslika långtråkighet jag någonsin utsatt mig för. En så´n evinnerlig TUR att jag inte har blivit upptäckt, kändis och berömd. Jag fattar inte hur de står ut som sysslar med film??

I alla händelser .. gåendes på en helt vanlig gata i bakgrunden, samtalandes med en fullständigt okänd man .. går jag och blir odödlig.

Det kan kanske vara kul att veta???

2 kommentarer:

  1. Ner i förrådet och hämta gamla spelaren - med lite tur kan jag föreviga detta moment och sedan säga:Hon där ,skådisen känner jag. Du har alltså haft dina five minutes of fame. Grattis 8-)

    SvaraRadera
  2. Fy bubblan jag har inte TV4+ vid närmare eftertanke. Jag tror du gjorde en oerhört bra rollframställan även om IB aldrig upptäckte dig och avundsjuka människor kunde tro att du gått sängvägen hos honom. Det slapp du.

    SvaraRadera