fredag 25 juni 2010

Jag ska sova med Anders Borg ..

.. på huvudkudden i natt!!
.
Detta kommer från och med nu att bli en midsommartradition som ersätter sju sorters blommor .. men inte midsommarkrans, som ju måste ses som obligatorisk.
.
Örngottet fick jag som en total överraskningspresent från Granntanten som ett svar på inlägget där jag beskrev Anders Borg som Sveriges Hetaste Politiker!! Så nu får vi se hur det går med nattsömnen och anständighetsnivån på midsommardrömmandet??

Maken ser lite tvivlande ut och verkar inte riktigt veta hur han ska förhålla sig så jag får väl ge honom lite extra uppmärksamhet i dag .. för säkerhets skull.
.
Det står i tidningen i att Alliansen är populärare än någonsin ..
.
.. det tror jag det ... hur många tror ni det är som drömmer om Thomas Östros eller Lars Ohly i natt???

2 kommentarer:

  1. Anybody!

    Underbart! Ja, vem vill dela säng med Thomas Östros eller Lars Ohly? Ha en underbar midsommar och dröm sött när du kramar om Anders Borg i natt! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag och Anders Borg och en påse chips i en säng - inte fasiken skulle jag äta chips.
    Jag och Tomas Östros och en påse chips i en säng så skulle jag raskt äta mig i koma på chipsen.

    SvaraRadera