söndag 20 juni 2010

Den hade i sanning ett hjärta av sten ..

.. som var oberörd under rapporteringen från Victorias och Daniels bröllop i går .. själv förvandlades jag till en vekhjärtad, löjligt leende romantiker.

Det är mycket, mycket sällsynt att se människor som är så trygga och älskar varandra så tydligt .. efter 9 år! Jag kan nog ärligt säga att det är få gånger jag har sett några stråla så hängivet mot varandra efter så lång tid .. men det är klart .. det kanske de inte gör hela tiden.

Men .. åhh, vad jag beundrar deras mod! Den kan inte ha varit helt lätt den här resan inför offentlighetens och noblessens kritiska och granskande ögon och jag var ställföreträdande nervös och skräckslagen å Daniels vägnar i kyrkan, på middagen, inför hans pappas tal men ..

.. när den nyblivne prinsen ställde sig upp och talade till sin nyblivna hustru, då var jag helt oförberedd och tårarna rann, jag förvandlades till en blöt, romantisk, lite avundsam fläck i soffan, samtidigt som jag fylldes av en enorm beundran för den här killen.

Hon har sannerligen gjort ett riktigt fynd, kronprinsessan Victoria!

1 kommentar:

  1. Håller helt med dig. Tycker det är nästan otäckt att en del människor kan visa sånt förakt mot dessa unga människor!

    SvaraRadera