tisdag 1 juni 2010

Jag skulle ha blivit en perfekt ..

.. Hollywoodfru!

Redan för ca 15 år sedan gjorde jag det här "kapet" på en utförsäljning av tyger och tillbehör .. jag vill minnas att tofsarna kostade runt 10 kr styck.

Nu har Maria Montazami skapat tofsfeber står det i tidningen och jag inser att jag borde ha gett mig ut på marknaden och försökt hitta en välbärgad amerkansk krögare när jag ändå var ute och fyndade.

Då hade TV3 med största sannolikhet marknadsfört MIG som tofstrendsetter och JAG hade skapat tofsfeber över hela landet.

Men skillnaden mellan Maria och mig är mer än en rik man. Hon vet minsann var hon ska hänga en tofs så det blir trivsamt för alla .. medan jag som har haft 15 år på mig fortfarande inte har den blekaste aning om vad jag ska göra med dem???

1 kommentar: