tisdag 2 februari 2010

Ett fullständigt oursäktligt misstag ..

.. gjorde den medarbetare som inte lusläste och dubbelkollade de siffron h*n lämnade över till Fredrik Reinfeldt inför partiledardebatten.
Ett fullständigt motbjudande hånskratt av skadeglädje steg från opposionens stödtrupper, som för länge sedan förträngt tiden då Göran Persson fullständigt medvetet bollade med siffrorna för att dölja sjuktal och arbetslöshet.

Så här ska tydligen valet vinnas .. genom hån, skadeglädje och smutskastning?

Jag mår illa!

4 kommentarer:

  1. Det är ju så man tar sig fram i övriga samhället... Inte på egna meriter, utan på hur väl man kan trycka ned omgivningen. Visst, det är destruktivt, men väldigt effektivt.

    SvaraRadera
  2. Jag inser att det är något fel på mig, för jag mår nästan fysiskt illa av falskhet och attityden "ändamålet helgar medlen". Den här valrörelsen verkar bli den sk*tigaste någonsin så jag önskar att vi kunde rösta nu så det var gjort!!

    SvaraRadera
  3. det är därför vi inte har någon Saint Tropez solbränna - i allafall inte jag...

    SvaraRadera
  4. Aha!! Jag förstod att det fanns en anledning till avsaknaden av elegans!! Tror du det finns någon slags "inre plastikkirurgi" att tillgå så man kan bli "lyckad" på insidan också .. eller är det kanske försent??? ;-)

    SvaraRadera