söndag 7 februari 2010

Jag är uttråkad ..

.. har ont i ryggen och ids inte resa mig från datorn. I stället surfar jag runt helt planlöst bland nyheterna för att se om det händelsevis hänt något som kan få blodet att hitta upp till hjärnan igen??

Floskeltoppen av Lasse Anrell var kul och fick fram några leenden .. vilket måste ha inneburit att någon hjärncell mottog meddelandet?

Att Fredrik Kempes låt vann i Norge och att han .. om något av hans svenska bidrag når den svenska finalen .. kan få tävla med sig själv, tog effektivt död på samma hjärncell och det vete sjutton om inte en till gick åt till "nyheten" om den gamle schlagerstjärnan Paul Paljett som släppt en ny skiva med titeln "Från schlager till psalm" ... suck.

Världens äckligaste maträtter däremot fick mig att inse att jag sitter här och kastar bort min tid bara för att jag inte ids ta itu med det jag måste ..

.. så nu tar jag mig själv i kragen, sätter på mig de utnötta vinterkläderna och går ut med hundarna. Det är förmodligen mer effektivt ...??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar