onsdag 3 februari 2010

Jahaja .. jag misstänkte väl det ..

.. nu är vi TOTALT insnöade!! Det går inte ens att hämta posten ute vid stora vägen och hundarna blånekar till promenader och kissar demonstrativt vid trappan och går in.

Vad ska jag nu ta mig till??

Hälla upp ett glas vin, som Patrik Sjöberg och relaxa framför datorn tillsammans med alla andra som sitter och tycker?

Eller .. om det blir långvarigt, då kan jag ju passa på att träna upp lite snygga magrutor på 4 veckor! Det har jag aldrig haft några så det skulle nog imponera på omgivningen. Fast om jag är lite listig nu när jag inte kommer i närheten av någon frestande shopping .. så skulle jag kanske flytta över det som finns på kontot till fondsparande i Kina och Indien, så kan jag verkligen shoppa loss framåt vårkanten!!

Och jag som alltid har ansett mig vara relativt smal, får kanske tänka om när jag ser skräckbilder på anorektiska Inga ... och erbjuds här ett gyllene tillfälle att banta ner mig så att jag klär bättre i den svepning som kanske blir mitt sista plagg.

För kommer det ingen och plogar så blir det nog ganska magert i kylskåpet framöver?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar